Zebra Print

Kāda ir Zebra Print atgriešanas politika?

Mēs darām visu iespējamo, lai laicīgi piegādātu kvalitatīvus pielāgotus produktus.

Mēs cenšamies apmierināt klientu vēlmes un nodrošināt kvalitatīvus produktus. Tomēr mēs saprotam, ka var gadīties kļūdas. Ja rodas kvalitātes problēmas, mēs nodrošinām to pienācīgu izmeklēšanu.

Ja neesat apmierināts ar savu pasūtījumu, sazinieties ar mums un informējiet par to. Mēs novērtējam visas atsauksmes no mūsu klientiem un vienmēr cenšamies uzlabot savu uzņēmējdarbību.. Mūsu draudzīgie Klientu apkalpošanas pārstāvji ar prieku palīdzēs jums no plkst. 9.00 līdz 17.00 Rīgas laika zonā, 7 dienas nedēļā.

Kas ir iekļauts mūsu politikā?

Mūsu politika attiecas uz mūsu uzņēmējdarbības aspektiem, kurus mēs tieši kontrolējam, un tā neattiecas uz trešo personu darbībām.

Saskaņā ar šo politiku mēs garantējam:

  • Savlaicīgi piegādāt augstas kvalitātes produktus.
  • Piegādāt pasūtīto produktu un daudzumu.
  • Nodrošināt produktu, kas precīzi atspoguļo jūsu augšupielādēto mākslas darbu.

Mūsu polisē NAV iekļauti:

  • Piegādes termiņi – tos nodrošina kurjers. Mēs norādām tikai aptuvenus piegādes termiņus, kas ir labs piegādes laika rādītājs, bet nav garantija.
    Piegāde, ja klients ir ievadījis nepilnīgu vai nepareizu piegādes adresi.
  • Piegāde, no kuras saņēmējs atsakās vai ja neveiksmīgi tiek veikti vairāki piegādes mēģinājumi.
  • aizkavēšanās vai bojājumi pārvadāšanas laikā.
  • Ražošanas aizkavēšanās, ja mēs gaidām informāciju no klienta (jaunu mākslas darbu, nodokļu maksātāja numuru, nosūtīšanas informāciju vai citu informāciju, kas prasa aizturēšanu).

Mūsu atmaksas/pārdrukas politika:

  • Nelaimīgā gadījumā, ja steidzams vai steidzams pasūtījums ir piegādāts pēc paredzētā piegādes datuma, pēc pieprasījuma mēs jums atmaksāsim piegādes izmaksas. Lūdzu, atvēlietiet līdz 10 darba dienām, lai maksājums tiktu atsaukts no jūsu kartes.
  • Mēs neatlīdzinām zaudējumus par nozaudētām vai nozagtām pakām, kurām ir piegādes apliecinājums.
  • Ja jūsu pasūtījums tiks piegādāts bojāts, mēs aizstāsim bojātās preces ar atkārtotu izdruku. Pirms atkārtotas izdrukas apstrādes mēs pieprasām fotoattēlu, lai noskaidrotu jūsu pasūtījuma stāvokli.
  • Ja saņemto izstrādājumu kvalitāte nav apmierinoša, mēs rūpīgi izpētīsim jūsu pasūtījuma drukas kļūdu. Kad izmeklēšana būs pabeigta, atkarībā no konstatētajiem trūkumiem mēs varam sniegt akcijas kodu, atkārtotu apdruku vai atmaksāt naudu. Mēs pieprasīsim fotoattēlu, lai noskaidrotu ar jūsu pasūtījumu saistītās problēmas, un varam arī lūgt, lai jūs mums nosūtāt atpakaļ produktus. Zebra Print neatlīdzina atpakaļ nosūtīšanas izdevumus par atpakaļ nosūtītajiem produktiem.
  • Ja neesat apmierināts ar savu pasūtījumu, 60 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas sazinieties ar mums, aizpildot mūsu klientu apkalpošanas pieprasījuma veidlapu. Mēs cenšamies atbildēt uz jūsu pieprasījumiem 1 darba dienas laikā un darīsim visu iespējamo, lai jums palīdzētu.

Mūsu gaidīšanas politika:

  • Ja, pārbaudot jūsu pasūtījuma kvalitāti, mēs konstatēsim, ka jūsu iesniegtais mākslas darbs var nebūt labi izdrukājams, vai mums būs nepieciešama papildu informācija, lai izdrukātu jūsu pasūtījumu, mēs šo konkrēto preci aizturēsim un sazināsimies ar jums pa e-pastu vai tālruni. Mēs lūdzam jūs atbildēt uz e-pastu, norādot jaunu mākslas darbu, apstiprinājumus vai jebkādas atbildes, lai pēc iespējas ātrāk un efektīvāk apstrādātu jūsu pieprasījumu.

  • Lai jūsu pasūtījums nepārsniegtu sākotnējo ražošanas grafiku, ja e-pasta vēstulē norādītajā laikā nesaņemsim no jums atbildi, mēs nosūtīsim pasūtījumu drukāšanai, kā tas tika iesniegts. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja pēc šī brīža jūs nebūsiet apmierināts ar savu izstrādājumu, mēs nevarēsim jums nodrošināt atkārtotu drukāšanu vai atmaksāt naudu par atlikto izstrādājumu.

Kas ir pilnīga atmaksa?

Zebra Print atmaksās līdz pat pilnai summai, ko klients samaksājis par jebkuru atsevišķu pasūtījumu. Zebra Print nevar atmaksāt naudu par produktiem, kas iegādāti ar trešo personu starpniecību. Lūdzu, sazinieties ar attiecīgo trešo pusi, lai saņemtu risinājumu.

Atgriešana ir vienkārša

Tālāk ievadiet savu informāciju, un mēs atbildēsim pēc iespējas ātrāk.

    *Tēma

    Kas vislabāk apraksta jūsu pieprasījumu?

    *Jūsu pasūtījuma numurs

    Lūdzu, ievadiet savu pasūtījuma numuru.

    Jūsu ziņa

    Lūdzu, sniedziet pēc iespējas sīkāku informāciju.

    Personiska informācija

      Iepirkumu grozs Aizvērt