Ja zināt savu e-pasta adresi, bet esat aizmirsis paroli, varat saņemt mājienu vai automātisku e-pastu ar paroli. Noklikšķiniet uz Log In > ievadiet savu e-pasta adresi > noklikšķiniet uz saites “Aizmirsāt paroli?”> šeit tiks parādīts jūsu paroles mājiens vai arī varat noklikšķināt uz saites “E-pasts ar manu paroli”. Ja šī funkcija nedarbojas, lūdzu, paziņojiet mums uz info@zebraprint.lv.
Biežāk uzdotie Jautājumi
Mans konts
No otras puses, mēs nosodām ar taisnīgu attieksmi un nepiekrītam cilvēkiem, kas ir tik ļoti pievilti un demoralizēti ar mirkļa baudas valdzinājumu.Nepatīk cilvēkiem, kas ir tik ļoti pievilti un demoralizēti ar mirkļa baudas valdzinājumu.Lorem ipsum dolor sit
To ir viegli reģistrēt, un vēlāk tas noderēs!
Lai gan jums nav nepieciešams konts, lai faktiski izveidotu uzlīmju lapas, mēs pieprasām reģistrēt kontu pirms apstiprināta pasūtījuma veikšanas, izmantojot kases sistēmu. Ir vairāki iemesli, kāpēc:
- Saglabājiet savu darbu: Saglabājiet savas lapas un augšupielādētās uzlīmes vēlākai lietošanai un saglabājiet to kārtību savā kontā.
- Skatīt savu pasūtījumu vēsturi: Tas ir noderīgi, ja vēlaties atkārtoti veikt pasūtījumu vai pārbaudīt apstiprinātu pasūtījumu. Varat skatīt savu pasūtījuma statusu. Tiek saglabātas arī jūsu piegādes un norēķinu adreses, tāpēc nākamajā pasūtījumā jums tās nebūs jāievada no jauna.
- Palīdziet mums palīdzēt jums: Ja jums kādreiz rodas jautājumi vai bažas par apstiprinātu pasūtījumu, mēs varam palīdzēt vieglāk, izmantojot reģistrētu kontu.
Lai atjauninātu konta informāciju, dodieties uz sadaļu Mans konts un noklikšķiniet uz cilnes “Mainīt kontu”. Jūs varat pielāgot savu vārdu, paroli un abonēt mūsu jaunumus un jaunumus. Ņemiet vērā, ka kontam pievienoto e-pasta adresi nevar mainīt. Ja vēlaties izmantot citu e-pasta adresi, jums būs jāizveido jauns Zebra print konts.
Maksājumi un rēķinu izrakstīšana
Visu maksājumu apstrādei Zebra Print izmanto trešās puses komersanta pakalpojumu, tāpēc Zebra Print pusē netiek glabāta nekāda maksājumu informācija. Katram veiktajam pasūtījumam ir atkārtoti jāievada maksājuma informācija.
Zebra Print maksājumu metode ir ļoti droša. Mēs saņemam maksājumus, izmantojot Paypal, un Paypal ir iespēja klientiem, kuriem nav paypal konta. Ja jums nav Paypal konta, lūdzu, noklikšķiniet uz CHECK OUT, un jūs varat iesniegt maksājumu kā PAYPAL GUEST, kā arī citus maksājumu veidus, kurus varat redzēt pasūtījuma iesniegšanas laikā.. Pirms apstrādes uzsākšanas ir jāsaņem pilns maksājums par katru produktu, kā arī par piegādi.
Pasūtījuma apstiprinājums jums tiks nosūtīts pa e-pastu pēc pasūtījuma veikšanas, taču ņemiet vērā, ka pievienotais fails ir tikai digitālais paraksts, nevis faktiskais rēķins. Ja neesat saņēmis vai esat pazaudējis pasūtījuma apstiprinājumu, varat lejupielādēt rēķinu no sava Zebra Print konta. To var izdarīt, pieslēdzoties vietnē www.zebraprint.lv > noklikšķinot uz mans konts > Pasūtījumu vēsture > tur būs saite “rēķina lejupielāde”, kas atrodas blakus pasūtījuma informācijai.
Visi produkti ir norādīti bez nodokļiem. Latvijas Republikas nodoklis tiks piemērots izrakstīšanās laikā. Ja esat PVN maksātājs vai pasūtāt ārpus Latvijas – nodoklis netiks piemērots.
Piegāde
Mēs izmantojam DHL Express, FedEx, Latvijas Pasts, Omniva un DPD.
Piegādes maksa tiek pievienota izrakstīšanās laikā. Piegādes izmaksas ir DHL cenas, kas balstītas uz svaru, un ZebraPrint neveic uzcenojumu.
Mēs esam salīdzinājuši ar citiem drukas uzņēmumiem un secinām, ka mūsu tarifs ir konkurētspējīgs mūsu piedāvātajam piedāvājumam. Mēs vienmēr meklējam vislabāko piegādes cenu saviem klientiem, diemžēl viens no tiešsaistes pirkumu trūkumiem ir tas, ka mēs nevaram ieturēt piegādes maksu. Lai kompensētu piegādes cenas, mēs piedāvājam viszemākās iespējamās cenas mūsu produktiem.
Piegāde var tikt konsolidēta, apvienojot pasūtījumus vienā kasē. Ja jums ir atsevišķi pasūtījumi un vēlāk esat nolēmis tos nosūtīt kopā ar vienu un to pašu piegādes adresi, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mūsu KLIENTU CENTRU, lai mēs varētu jums palīdzēt, ja jūsu pasūtījumi vēl nav nosūtīti piegādei. Taču mēs ceram arī uz jūsu sapratni, jo mūsu apstrādājamo pasūtījumu lielā apjoma dēļ ir grūti sekot līdzi diviem vai trim atsevišķiem pasūtījumiem. Ja abi pasūtījumi tiks pabeigti aptuveni vienā laikā un tas būs iespējams, mēs varam tos nosūtīt kopā, pretējā gadījumā tie tiks nosūtīti pēc pabeigšanas.
Pēc pasūtījuma nosūtīšanas jums automātiski tiks nosūtīts e-pasts ar izsekošanas numuru. Ja neesat saņēmis, lūdzu, pārbaudiet savu mēstuļu / surogātpastu. Šī informācija ir atrodama arī sadaļā “mans konts” > “pasūtījumu vēsture”.
Kā norādīts sadaļā “Kontakti”, mūsu rūpnīca atrodas Latvijā, Daugavpilī, visa ražošana notiek šeit un tiek nosūtīta mūsu klientiem.
Ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts, varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu “Saziņas centru”, lai pieprasītu adreses maiņu. Ja pasūtījums jau ir nosūtīts, jums būs jāsazinās ar piegādes dienestu, norādot izsekošanas numuru, lai vienotos par adreses maiņu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, mainot adresi, Zebra Print nav atbildīga par jebkādām problēmām, kas saistītas ar piegādes pāradresēšanu.